آموزشگاه زبان

  • ۰
  • ۰

خرید کردن در 

ترکی استانبولی

فروشگاه چه زمانی تعطیل می شود؟Mağaza saat kaçta kapanıyor?

 

برای ناهار تعطیل استÖğle yemeği arasında kapalı

 

منطقه اصلی خرید کجاست؟Ana alışveriş merkezi nerede?

 

من به خرید می رومAlışverişe çıkıyorum

 

می توانید به من کمک کنید؟Bana yardım edebilir misin?

 

می خواهم به مرکز خرید برومAlışveriş merkezine gitmek istiyorum

 

فقط نگاه می کنمSadece bakıyorum

 

من آن را دوست ندارمBeğenmedim

 

من آن را دوست دارمBeğendim

 

آیا دارید؟Sende var mı?

 

من آن را می خرمBunu satın alacağım

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۰/۱۸
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی