آموزشگاه زبان

  • ۰
  • ۰

1-پمپ هیدرولیک

2-سیلندر هیدرولیک

3-گیره نگهدارنده

 

کپسول های گاز اکسیژن و استیلن و مانومترها:
در جوشکاری با دستگاه فورجینگ میلگرد حرارت مورد نیاز از طریق سوختن مخلوط گازهای اکسیژن و استیلن به دست می آید. برروی هر کپسول یک مانومتر نصب میشود و هر مانومتر دارای دو درجه است .درجه اول که به سمت خود کپسول است فشار گاز داخل کپسول را نشان میدهد و درجه دوم که به سمت بیرون است فشار خروجی گاز را نشان می دهد. "توجه " در هنگام انجام عملیات جوشکاری سر به سر میلگرد  عقربه فشار خروجی کپسول اکسیژن باید بین 5 تا 7 bar و عقربه فشار خروجی کپسول استیلن باید 0.5 bar باشد.

تیغه اره برش سرد:
تیغه اره از جنس سخت و ترد ساخته شده که به ضربه ناگهانی حساس می باشد. هنگام کار با اره می بایست از وارد کردن ضربه ناگهانی به تیغه خوداری نمائید.
توجه : هنگام تعویض تیغه اره ،برق دستگاه را حتما  قطع کنید.

   سایر متعلقات:
عبارت است از کابل برق، شیلنگ هیدرولیک ، سوکت های هوا و گاز ، آچار مخصوص سفت کردن گیره ها , جرقه زن , بست شیلنگ , سوزن تمیزکننده نازلها و سایر اتصالات.

تئوری کار دستگاه فورجینگ میلگرد :

این دستگاه با ایجاد فشار و حرارت بالا ( در حدود 1200 تا 1300 درجه سانتیگراد) در دو سر میلگرد,باعث ایجاد یک پیوند بین دو میلگرد شده بطوری که اتم ها در دو لبه میلگرد در اثر حرارت و فشار بالا بدون ایجاد تغییر ساختاری اتمی با هم آمیخته میشوند و اتصال یکپارچه ای را فراهم می آورند. و اتصال یکنواخت و از جنس فلز اصلی میلگرد(Base Metal) حاصل میگردد.

  • ۰۰/۰۳/۲۰
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی